Begroting 2017

dinsdag 08 november 2016 21:07

Het Wij-gevoel in Oudewater
Mensen in mijn omgeving vragen zich af of Oudewater wel Oudewater blijft. De ChristenUnie-SGP is de ENIGE partij in Oudewater die van het begin af aan een grondige koerswijziging in de samenwerking met Woerden aan heeft willen brengen! Uitsluitend samenwerken waar we elkaar versterken en waar onze zelfstandigheid niet in het gedrang komt.

Wat is nu eigenlijk de grootste hobbel waar onze minister tegen aanloopt bij herindelen?  Dat is het ineenschuiven van beide ambtelijke organisaties. Deze drempel is nu bijna geslecht! Alleen op financieel gebied (Oudewater is veel gezonder) zijn er verschillende disciplines (uitgangspunten).

“Nieuwe bezems vegen schoon”  is de slogan van het nieuwe Onafhankelijken/VVD/D66 college. En met het aantrekken van de nieuwe,  oud wethouder financiën van Woerden zullen we snel dezelfde financiële disciplines aan houden als in Woerden. U begrijpt het al: Woerden is dichterbij dan ooit!

En dit college is het pad naar Woerden al aan het schoonvegen.

Reacties op 'Begroting 2017'